"Lirik Lagu Tolong Aku-Hujan






Tolong aku sahabatku





Dengarkan jerit hatiku





Tentang dia, tentang dia, masih selalu tentang dia





Ajak aku bersamamu





Kemanapun engkau mau





Tenangkan aku, tenangkan aku, sabarlah tenangkan aku











Dia pernah membuatku merasa sempurna





Hingga akupun menjanjikan selamanya





Namun ternyata mimpi yang dia punya berbeda, berbeda…











Aku takkan bisa hidup tanpa dia





Dia yang membuat aku bahagia





Tolong aku untuk melupakan dia
Sungguh hanya itu yang aku pinta.  




Apabila mendengar lagu ini,hati terasa berdebar-debar.Apakah aku dibius cinta??Namun, hanya Tuhan yang mengetahui segalanya apa yang kurasakan..Cinta amat bermakna jika kita menghargainya walaupun terpaksa melepaskan si dia yang amat dicintai.Cinta sempurna begitu sukar dicari daripada sesiapa pun..Janganlah merasakan cinta yang tak sempurna itu khatimah bagi sesuatu perhubungan,pertahankan dan selamatkannya daripada terus putus begitu saja.Kesempurnaan itu amat mustahil bagi manusia tetapi tidak mustahil untuk kita berusaha mencarikan kesempurnaan..