Hantu Kak Limah Balik Rumah..
Semua orang teruja nak tengok filem terbaru arahan Mamat Khalid nih..
Filem ni kesinambungan Zombi Kampung Pisang..
Lawaknya sampai tak kering gusi..
Tapi,aku tak pernah tangok pn lagi filem nih...
Nak tengok sangat...






Mlm td,,kami berempat dah pn on the way nk g GSC Midvalley..
Namun segalanya berakhir...
Harapan hanya tinggal kenangan.
Kenangan yang pasti aku ingat sampai bila-bila..
Aku,Ikhwan,Kudin,Wan....

Alkisah nk dijadikan cerita...
Kami bru sudah isi tgki minyak motor Aiman.
Modenas Kriss...MBA..."tikam nombor ekor mesti kena punyer"
Jalan pulak tiba2 jam mlm td..


Aku dengan Kudin dah msuk pagar UM ikut gate  PJ...
TIba2,hphone Kudin berdering......
"Aku accident dgn Ikhwan,Kudin" kata Syazwan dengan selamber kot..hehe..
Padahal dialah yg truk rase kne langgar..ikhwan dgn dia melayang mcm Superman rasenyer,..
Semuanya berlaku di dpan Mahsa University College..






Citernye,,kami sumer ok...X de pape pn..Cume scratch sikit je sana sini..
Yang kebetulannye,,yg accident dgn diorg ni housemate Abg Zul aku...
Haha..mmg kne tepat pd tmpat dan masanya..
Setel sng je..Diorg bwk blik motor Aiman utk baiki kt bengkel dekat2 umh diorg..
Dekat Taman Dato' Harun..




Dah tu,,kami pn g mkn KFC tepi Mahsa...biarpn x g MIdvalley...
ESk lah pergi Midvalley..Nk tgk sgt cter ni..Box office..
Ptg nih lpas Maghrib nk g amik motor aku dgn Aiman skali kt umh abg aku..
Begitulah ragam hidup..X logik kalau tak diuji dengan musibah..
Aku bersimpati dengan ko Aiman..2nd time dah ni motor ko broken..
Sabaq nah....Allah menguji anda....Semoga hidup diberkati Allah..
Amiin,Ya Rabbal'alamin....


Inilah dugaaan hari pertama Sem 2.1....
Apakah dosa kami???Redha sahaja dgn ape yg berlaku...
Lepas ni beringatlah sebelum kena biar pn bukan salah Wan n Ikhwan,,,
Ingatlah orang tersayang..Kahwin pn belum....haahaha...