Alhamdulillah,,aku masih dianugerahkan Tuhan nyawa untuk hidup di dunia ini.
Jika difikirkan...Adakah kita bersukur dengan pemberian Tuhan ini!!! 
Renung-renungkan dan selamat beramal.


MY DENTAL FAMILY


Sekarang sudah masuk Semester 2 aku berapa di Fakulti Pergigian.
Pejam celik,pejam celik..Rupanya sudah mahu tiba tahun baru.
Apakah azam tahun baru nnti?
Adakah aku akan berubah menjadi lebih baik,,rajin,,dan tekun??
Aku sedih dengan ini..
Mengapakah aku menjadi malas?
Kurangkah motivasi aku?
Mungkin sebab terlampau lepak sangat...
Study macam biasa2 saja..
Aku buntu...
Mungkin aku tidak serajin dan sebijak itu lagi..



Result Semester 1.2 telah pun keluar..
Memang amat mengejutkan,,
Apa yang mengharukan aku...
Kenapakah aku mengetawakan diriku sendiri??
Tidak dinafikan..Keputusan aku memang mengecewakan,.
Mengecewakan seseorang yang byk menyokong aku dari belakang..
Banyak pengorbanan yg dilakukan beliau..
Adakah aku ini tak sedar dek untung..?
Pok De,,sorry sangat2...
I don't know how to deal with this new life..
However,I'll do the best to outdo ur success in DEntistry..
U are great in Dentistry.Charismatic.Successful and Multi-characters..


Orang kata,,kalu kita sekepala dengan org tu,,ape pun pasti akn sama kita perolehi..
Kawan-kawanku rupanyer senasib denganku..
Sama-sama gagal dalam semua subjek kecuali sorang tuh..
Dialah LEGEND PASUM..
Legend PASUM pn x dapat excell kt Dentistry..
Btul kata orang,,HIdup ini ibarat RODA..
Ada kala kita di atas..ade masenye kita di bawah..




Semester 2 agak mencabar..
Exam tinggal 4 minggu lagi..
Lagi sebulan..Dah sedar ke aku?
RAse lagi dalam diri ini sifat malas.
SEdar diri lah,,EPU...
STudy hard..study smart..TAWAKKAL...
Banyakkan bERDOA..




Di sini,,aku dapat belajar erti sebuah kegagalan yg tidak pernah aku hadapi.
Agak perit diri ini menanggung semua ini...
Inilah namanya UJIAN dari Tuhan..
Jangan sesekali lupa akan asal usul kita..
DAri mana kita datang..
Ke mana kita akan kembali..