Bukit Broga,the best place that we should step on..
Full of calm,tranquil destination out of hectic,urban life.
The greenery is the awesome memories that will never fade away from my heart.
The experience climbing up the hill will never be forgotten.
Lots of happiness were captured for the first time being there.
The joyful moment is the most wonderful thing for me..
There,I can meet with the so-called Crucial Thing of Mother Nature.
I love nature.It's really mesmerizing me..
Being part of nature will let me to explore myself..
My strength,
my passion,
my spirit towards success,
and last but not least to gain awareness about the purpose of life.





Here we are..At there top of the world..
Similar to The climax of life that we should spend wisely.

Cuba kita renungkan..
Hidup ini ibarat mendaki bukit.
Pada mulanya,kita mempunyai niat yg sama utk smpai ke puncak.
Di pertangahan pendakian,kita mula berada pada jarak yang berbeza.
Yang pantas sudah tentu menjejakkan kaki dahulu,
Yang perlahan pasti ditinggalkan kebelakangan..
Tapi,semua orang pasti akn sampai di puncak,Cuma masa membezakannya.
Apabila kita sudah puas,lama berada di atas,kita akan mula turun ke bawah.

Sama seperti hidup ini,
Pada awalnya,kita memiliki niat yg sama untuk berjaya.
Tetapi terdapat banyak perkara yang membezakan kita dgn orang lain.
Cepat atau lambat,kita semua pasti akn berjaya.
Sudah puas menikmati kemewahan dunia,tibalah masa kita utk meninggalkan hidup ini.
Setinggi mana kita berada,nescaya jatuh jua akhirnya.
Hidup perlu berhikmah.
Amal hanya hasanah,
Dunia hanya singgahan,
Akhirat kekal berpanjangan.